Mathematical contests as seen by participants
DOI:
https://doi.org/10.5604/01.3001.0010.8000Słowa kluczowe:
identification, motivation and support of mathematical talents, mathematical competitions, mathematical educationAbstrakt
Motivation to take part in mathematical competitions and sources of information concerning the competitions is analysed on a basis of a questionnaire presented to a group of students.
Statystyka pobrań
Bibliografia
E. J.Barbeau, P. J. Taylor (ed.) Challenging Mathematics In and Beyond the Classroom, The 16th ICMI Study, International Commission on Mathematical Instruction, Springer, 2009. Google Scholar
L. Gajek, M. Kałuszka, Wnioskowanie statystyczne. Modele i metody, wydanie czwarte, Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, Warszawa, 2000. Google Scholar
R. C. Mittelhammer, Mathematical Statistics for Economics and Business, Second Edition, Springer, 2013. Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie & Autor
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.