Wychowanie fizyczne i kwarantanna
DOI:
https://doi.org/10.5604/01.3001.0014.4317Słowa kluczowe:
epidemia, wychowanie fizyczne, zmianyAbstrakt
Wiedza naukowa, wsparta intuicją badawczą, potrafi wiele przewidzieć, chociaż nie wszystko. Ogólnoświatowej epidemii nie przewidziano, i dlatego poczyniła ona ogromne spustoszenia oraz zakłócenia w funkcjonowaniu wszystkich sfer życia. Dotknęło to w wielkim stopniu edukację, a edukację fizyczną w szczególności, bo nie mogła korzystać z podstawowego czynnika, który stosuje, czyli z ruchu. Ten trudny okres dla niej powinien być okazją do zrewidowania poglądów na zasoby treści programowych oraz zmiany w akcentach przebiegu procesu kształcenia i wychowania fizycznego. Pierwszeństwo powinno odzyskać wychowanie.
Statystyka pobrań
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2020 Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie & Autorzy
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.