Wychowanie fizyczne i kwarantanna

Autor

  • Józef Węglarz Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie

DOI:

https://doi.org/10.5604/01.3001.0014.4317

Słowa kluczowe:

epidemia, wychowanie fizyczne, zmiany

Abstrakt

Wiedza naukowa, wsparta intuicją badawczą, potrafi wiele przewidzieć, chociaż nie wszystko. Ogólnoświatowej epidemii nie przewidziano, i dlatego poczyniła ona ogromne spustoszenia oraz zakłócenia w funkcjonowaniu wszystkich sfer życia. Dotknęło to w wielkim stopniu edukację, a edukację fizyczną w szczególności, bo nie mogła korzystać z podstawowego czynnika, który stosuje, czyli z ruchu. Ten trudny okres dla niej powinien być okazją do zrewidowania poglądów na zasoby treści programowych oraz zmiany w akcentach przebiegu procesu kształcenia i wychowania fizycznego. Pierwszeństwo powinno odzyskać wychowanie.

Statystyka pobrań

Statystyki pobrań nie są jeszcze dostępne

Opublikowane

2020-10-06

Jak cytować

Węglarz, J. (2020). Wychowanie fizyczne i kwarantanna. Health Promotion & Physical Activity, 12(3), 10–11. https://doi.org/10.5604/01.3001.0014.4317

Numer

Dział

Artykuł oryginalny